پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

آغاز مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه های کشور از روز 30 مهر ماه در ورزشگاه بعثت تهران برگزار میشه . امسال هم تیم ارسلان لاهیجان تیمی مستقل و مدعی رو آماده مسابقات کرده که نوید برگزاری رقابت هایی حساس و نفس گیر در اوزان مختلف به خصوص سنگین وزن رو به دوست داران پاورلیفتینگ میده .

آخرین تمرینات بچه های تیم زیر نظر جمشید ( عباس ) بابایی قانع که الان دیگه به عنوان مسئول کمیته فنی هم انتخاب شده به بهترین نحو انجام شد .    

امین خشنود عنوان دار آسیایی تیم به دوران آمادگی ش برگشته و مراد شمس سلیمی و حامد گنجه خسروی طلایی های باشگاه در مسابقات آسیایی فیلیپین آماده تکرار درخشش در سنگین وزن هستند .

مسعود رمضانی هم بعد از چند دوره که در عین ناباوری نتیجه نمیگرفت امسال قصد جبران و در واقع احقاق حق داره و ایمان خشنود هم در پی رسیدن به افتخارات برادر بزرگتر پا به سالن مسابقات میزاره .

و اما بشنوید از مهدی شهاب ضمیری قهرمان اسبق و داور رسمی مسابقات که امسال هم قصد شرکت در مسابقات رو داره . علی رغم نداشتن تمرینات مستمر رکورد 380 کیلوگرم اسکوات در تمرینات براش ثبت شده و در پی اینه که با نهایت توان در مسابقات ظاهر بشه . امیدواریم موفق باشه .

رضا صنعتی و سلیمان اکبری به همراه محمود محمدی در پیشکسوتان دیگر نفرات دعوت شده به تیم هستن که امیدواریم اون ها به موفقیت دست پیدا کنن .

منتظر خبر های خوب از مسابقات باشید ...

سکس و ورزش

    تو این چند وقته بار ها سوال شده بود که آیا تحریک جنسی و ... تاثیری در روند رشد و ارتقای وضعیت جسمانی داره یا نه . پاسخ سوال اونقدر ساده ست که نیازی به پاسخ جداگونه ندیدم و با میل جوابشو دادم اما اونقدر زیاد شد تعداد سوالات مشابه که بهتره همینجا تمومش کنیم !

باید در جواب سوال دوستانی که از تماس و در نتیجه ارضای جنسی یا در ورژن های پایین تر اون  یعنی استمنا !!!! میترسیدن و به عنوان دشمن اصلی رشدشون نام میبردن بگم که اصلا همچین چیزی صحت نداره ! یه چیزی شنیدین درباره اینکه اسپرم حاوی پروتئین و املاح و ... ست اما این مقادیر اونقدر نیست که بدن دچار تحلیل رفتن بشه ! که اگر اینطور بود فاتحه متاهل ها خونده بود و ورزش دیگه تعطیل میشد براشون !

بله . ورزش ( به خصوص ورزش سنگین ) باعث تحریک بدن و تولید بیشتر این مواد میشه ولی ضرری رو متوجه رشد عضلانی نمیکنه همونطوری که فایده ای هم براش نداره ! البته این مورد درباره کسانی که از دارو استفاده میکنن فرق داره که در اون صورت موضوع بحث عوض میشه ...

( حالا ما رو متهم به ترویج خود ارضایی و ... نکنین ! ما فقط طبق شنیده ها و مطالعاتی که قبلا داشتیم جواب یه سری دوستان رو دادیم ! همین ! )

تولدم مبارک !!!

راستش دلم نیومد خودمو یه کم تحویل نگیرم ! ! ! سال هاست دیگه کسی این چیزا یادش نمیمونه ! حتی خود آدم هم به زور رغبت میکنه درباره روزی که متولد میشه و قدم در مسیر سرنوشتش میزاره فکر کنه ! 

پای صحبت قدیمی ها که میشنوی محاله که انتهای صحبتشون حداقل یک بار نگن یادش به خیر ! چقدر زود گذشت ! اما خوب , من همیشه فکر میکردم این دیگه جمله کلیشه ایه که همه باید به ما بگن ! اما ... حالا فکرش رو که میکنم میبینم : خودمونیم چقدر زود میگذره ! ! !

24 مهر ماه 1364 .................... 24 مهر ماه 1387 ( همیشه عاشق پاییز بودم ! )

23 ساله شدیم !!! خوب ... که چی ؟! شدی که شدی !!!

اما جدا وقتی فکرش رو میکنم میبینم با اینکه از همین نسل آخری هستیم و فاصله چندانی از خاطراتمون نگرفتیم چقدر زود همه چیز عوض شد . با این موجی که با سرعت داره میاد و تموم گذشته مونو نابود میکنه باید این سری چیزها رو مرور کرد تا از ذهنمون نره .

من خودم به شخصه آدمی هستم که زیاد تو گذشته زندگی نمیکنم و بیشتر به فکر آینده م . هر چند میگن آینده هم درست نیس زیاد بری تو نخش ! دم رو دریاب ! اما خب من عاشق گذشته و خاطراتشم ... خاطراتی که 22 سالگی من هم همین دیروز تبدیل به خاطره شد !

حیف این کوچولوی دوست داشتنی که تبدیل به من شد !!!

تولدت مبارک کوچولو !!!

افتخاری دیگر برای پاورلیفتینگ لاهیجان

با خبر شدیم درست چند روز قبل از آغاز مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه های کشور مربی خوبمون آقای ( جمشید ) عباس بابایی قانع با حکمی که از طرف فدراسیون دریافت کردند به عنوان مسئول کمیته فنی پاورلیفتینگ فدراسیون انتخاب شدن .

انتخاب مربی موفق تیم ملی که با کم بینایان و نا بینایان ایران در برزیل به مقام قهرمانی و  همراه با تیم ملی ایران در فیلیپین افتخارآفرینی نمودند چیز غیر منتظره ای نبود ولی امیدواریم اینطور شایسته سالاری ها هر روز بیشتر از گذشته اشاعه پیدا کنه که بتونیم شاهد باشیم حتی در رده های جزئی ورزشی کشور و در سطوح استانی و شهرستانی هم ناخواسته نا مهربانی در حق ورزشکاران شهر که چشم امید به مسئولین دارند اعمال نشه .


متن کامل این حکم :

برادر ارجمند جناب آقای جمشید بابایی قانع .

احتراما بنا به پیشنهاد کمیته پاورلیفتینگ و با توجه به تجربه و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مسئول کمیته فنی پاورلیفتینگ فدراسیون به مدت 1 سال منصوب میشوید .

با توجه به جایگاه والای این کمیته در فدراسیون و با در نظر گرفتن وظایف اداری در انجام امورات این مهم در سایه    ایزد منان موفق و موید باشید .

احمد بلاسی - سرپرست ، دبیر فدراسیون

پاورلیفتینگ در راه المپیکی شدن !!!

همونطوری که شاید خیلی هاتون تو قسمت لینک های پاورلیفتر دیدین وب رسمی پاورلیفتینگ طبیعی یا همون Raw Powerlifting شروع به کار کرده و در ایران هم گسترشش رو آغاز کرده .

Raw Powerlifting یا همون پاورلیفتینگ طبیعی ( بدون استفاده از لوازم کمکی ) برای راه پیدا کردن به المپیک و اضافه شدن به جمع رشته های المپیکی شانس زیادی پیدا کرده که البته کمیته جهانی المپیک همچنان دنبال تحقیق و بررسی درباره حضور یا عدم حضور این رشته در المپیک لندن و در نظر گرفتن کلیه جوانب این ماجراست .

باید بگم همینجوریش ورزش پاورلیفتینگ در ایران طرفداران و استعداد های فراوونی داره که اگر به المپیک راه پیدا کنه مطمئنا شانس های مدال برای بچه های ما هست ... البته Raw Powerlifting هنوز در ایران معرفی کلی نشده و جا نیفتاده ... باید منتظر اعلام برنامه ها و مسابقاتش و ... باشیم.


سایت www.PowerliftingWatch.com یه نظرسنجی برای رفتن Raw Powerlifting انجام شده که البته نظر اکثریت هم موافق این قضیه ست . با شرکت در این نظرسنجی شما هم میتونین سهم بزرگی در راهیابی این ورزش جذاب و پرهیجان به المپیک و باز شدن افق های روشن برای پاورلیفتینگ ایران داشته باشید ...

::..::..::..::.::.::..::..::..::..::..
! ! !
این روز ها مردم شهر لاهیجان شاهد حضور قهرمان قدیمی شهرشون در کنار خود هستن ! ابراهیم مهربان کشتی گیر با سابقه و ملی پوش قدیمی شهر لاهیجان که در حال حاضر ریاست اداره تربیت بدنی شهر رو هم بر عهده داره ظاهرا چند وقتی از تمرین به دور بوده و اضافه وزن زیاده از حد مشکلاتی براش به وجود آورده که اینچنین با تحرک و پرجنب و جوش چند وقتی هست به ورزش هوازی در حاشیه استخر زیبای لاهیجان روی آورده ... دیدن این صحنه احتمالا میتونه محرکی خوب برای سایر ورزشکاران صبحگاهی و عصرگاهی و ... ! حاشیه استخر که کم هم نیستن باشه...

ولی به آقای ابراهیم مهربان پیشنهاد میکنم هر چند جلسه یک بار مکان دویدنش رو به دور زمین فوتبال تختی شهر لاهیجان تغییر بده تا هم از مناظر زیبای طبیعی اونجا بهره مند باشه و هم اینکه یه یادآوری برای پیشبرد طرح ارتقای مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی شهر لاهیجان صورت بگیره !!! طرحی که وقتی کلنگش زده شد یه عکس از اونجا گرفتم و چند روز پیش دوباره نگاهی بهش انداختم ! و اگر چه از حالت ویرانه خارج شد و هر چند کند به پیشرفتش ادامه داده ( الان لااقل تو زمین فوتبال مسابقه برگزار میشه و ساختمان سالن هم قد برافراشته !) اما خوشحالیم از اینکه خیالمون جمع جمعه که حامی منافع ورزشکاران شهر لاهیجان خودش ورزشکار و از قهرمانان ورزشی کشور بوده و میدونه داره چیکار میکنه ... امیدوارم !


خسته نباشی پهلوون ... دوستت داریم !