پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پرسش و پاسخ

رضا : سلام از این که جواب سوالات ما رو می دین ممنون.اگر می شه عکس خودتون و بزارین.همونطور که گفتین اگر هر روز بریم دچار تمرین زدگی می شیم امتحان کردم واقعا خسته بودم و نمی تونستم عین قبل کار کنم.بازم تشکر برای وبلاگ مفیدتون راسستی اگه میشه تلفن تماس بدین تا بیشتر از شما و اطلاعاتتون استفاده کنیم.عکس یادتون نره.وبلاگتون هم خیلی دیر بالا می اد.عکس عکس عکس یا حق

 

سلام دوست من . خوشحالم که مطالب پاورلیفتر برای شما مفید و کاربردی بوده . هدف منم فقط همینه که اشتباهاتی که خودم مرتکب شدم رو تکرار نکنید ! عکس ؟! حالا بی عکس نمیشه دادا ؟! من مستقیما از خودم عکسی نذاشتم و نیازی هم نمیبنم . اما توی آرشیو اگه نگاهی بندازی توی عکس های مسابقات پاورلیفتینگ و اخبار مربوط به اون میتونی یکی دو تا از عکس های منو پیدا کنی .

زیاد فکر نکنم چهره و بدن و ... توی کارکرد شما و صحت مطالب پاورلیفتر تاثیری بزاره !!! ولی چشم ... به زودی زود از خودم پرده برداری میکنم ! ممنون عزیز .

 

بهزاد :سلام دوست من . من خودم پاور کار هستم می خواستم ببینیم مصرف قرص  متان ضرراش چی هست ایا مصرف کنه ادم یا نه در سال یک بار به مقدار کم .

 

سلام بهزاد عزیز . در 1 کلمه : نه ! . به نظر من به هیچ وجه ارزشش رو نداره و همونطور که قبلا بارها و بارها تو پاورلیفتر نوشتم تاثیر زودگذر و اوج مقطعی این دارو های استروئیدی رو نمیپسندم و توصیه نمیکنم.

 

فرزاد : با سلام و خسته نباشید وبلاگ فوق العاده داری.
من مدت ۶ ماه تمرین میکنم ۱۵ سال دارم ۲ تا سوال داشتم:
۱.با توجه به قد پدرم ۱۷۰ ومادرم ۱۵۸ (خودم ۱۷۰) ایا قدم رشد خواهد کرد؟من خوندم که در سن ۱۵ تا ۱۷ سالگی پرورش اندام کار نکنید چون موجب رشد نکردن قد ها میشه؟
۲. من نوک سینه هایم خیلی بد شکل هست انگار دارای چربی زیادی هست و خیلی از این موضوع رنج میبرم به شکل بزرگی هست ولی وقتی ان را فشار میدهم به حالت عادی برمیگردد برای بر طرف شدن ان چه کار کنم. خیلی خیلی ممنون

 

سلام فرزاد جان . رشد قدی شما تا 27 سالگی ادامه داره . البته از 21 سالگی یه کم کند تر و کندتر میشه . پس خیالت راحت . تا حدود زیادی به ژنتیک ربط داره اما میتونی تا جای ممکن پیشرفت قدی داشته باشی. اینکه میگن تو این سن ورزش های قدرتی رو انجام ندین ( نه فقط پرورش اندام ) به خاطر اینه که به صفحات رشد فشار میاره . من خودم داداشم 2 سال از تو بزرگتره و نذاشتم هنوزم که هنوزه دست به وزنه بزنه . شاید چون توقع قد بلندتری ازش دارم ! شما میتونی وزنه بزنی ولی به شرطی که از حرکات پرسی سنگین استفاده نکنی و اکثر حرکات سرپایی رو در صورت ممکن نشسته انجام بدی و از حرکات کششی هم زیاد استفاده کنی . به نطرم 2 روز ورزش با وزنه ( بدنسازی ) و 2 یا 3 جلسه تمرینات ( والیبال _ بسکتبال _ ژیمناستیک و ... ) میتونه عالی ترین شیوه برای پرورش و ساخته پرداخته کردن بدنت باشه . تا 20 – 21 سالگی که میتونی جدی تر ورزش پرورش اندام یا ... رو دنبال کنی .

این بزرگی نوک سینه ها یا شکل زنونه پیدا کردنش دلایلی میتونه داشته باشه . یا داروهای استروئیدی که در مورد شما صدق نمیکنه . یا اینکه به صورت ژنتیکی باشه که اینم احتمالش کمه و مورد آخر داشتن چربی زیاد در بدنت باشه . که این آخری به نظرم محتمل تره . شما وزن و قدت رو نگفتی وگرنه مشخص تر میشد . پیشنهاد من رعایت رژیم غذایی مفید و منجر به رشده که تو این سن خیلی لازمته . شیرینی و شکلات و هله هوله رو بزار کنار و عوضش از شیر و ماست و آجیل و ... استفاده بیشتری کن . در روز 2 بار صبح ها میتونی هوازی کار کنی ( دویدن یا کوهنوردی یا پیاده روی سریع ) و در کنارش ورزشی که بالاتر بهش اشاره کردم .

زیاد نگران چربی های اضافه نباش دادا . درسته دیر آب میشه اما میشه شرشون رو برای همیشه از بدن کند ! البته به شرطی که خوب بخوری و منظم !

 

 سوالات و پیشنهادات و انتقاد خودتون رو با پاورلیفتر در میون بزارین . ممنون از همه شما .

 

مراسم تجلیل از قهرمانان

مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران شهرستان لاهیجان به همه اداره تربیت بدنی به شکلی هرچه با شکوه تر بر گذار شد و قهرمانان مدال آور شهر لاهیجان در عرصه کشوری تقدیر نامه ها و هدایایی رو دریافت کردند .

برگزاری چنین مراسمی باعث بالا رفتن روحیه و انگیزه ورزشکاران  شهر لاهیجان میشه و میتونه پشتوانه ای برای پیشرفت ورزش شهرمون باشه . جا داره از تلاش های دست اندر کاران این  مراسم تشکر و قدردانی به عمل بیاریم ... !

نتایج نظر سنجی پاورلیفتر

نتایج نظرسنجی پاورلیفتر از دوستان و همراهان این وب از ابتدا تا به حال :

امیدوارم این وب تونسته باشه دوست خوبی براتون بوده باشه و روز به روز مطابق میل شما عزیزان پیش بره و مکانی برای تبادل دانش ، تجربه و لطف شما عزیزان باشه . مثل همیشه از نظرات و پیشنهادات شما استقبال میشه ...