پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

ارسلان لاهیجان قهرمان جوانان گیلان

همونطور که تو پست قبلی گفتم مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های استان گیلان در رده سنی نوجوانان . جوانان . بزرگسالان و پیشکسوتان روز جمعه در سالن عضدی شهر رشت برگزار شد . نکته قابل توجه شرکت تعداد زیادی از پرسور های گیلانی بود که در پوشش باشگاه های مختلف در این مسابقات شرکت کرده بودند . ضمن اینکه استقبال گسترده از مسابقات جوانان رقابت های این رده سنی رو هیجان انگیزتر و معتبر تر کرده بود .  

تیم ارسلان لاهیجان که همیشه از قدرتمند ترین تیم های استان و مدعی اصلی قهرمانی در رقابت های پاورلیفتینگ و پرس سینه بوده هم با ترکیبی نسبتا کامل و خوب پا به رقابت گذاشت و در نهایت هم مقام قهرمانی جوانان استان رو به خودش اختصاص داد .

امید زمین افشان . فرشاد عبدالهی . مهدی کنارنگ . مراد شمس سلیمی  . مهدی مرادی . حامد گنجه خسروی مقام دوم رو به خودشون اختصاص دادن و ایمان خشنود هم تونست به مقام قهرمانی دست پیدا کنه .

ضمن اینکه یاسین مشیری در رقابت با رقیبانش در دسته وزنی غیر از دسته خودش نتونست مقام در خورد توجهی کسب کنه .

اسماعیل عباس زاد هم که برای شرکت در وزن ۹۰ کیلوگرم مسابقات خودش رو آماده کرده بود در آخرین دقایق و هنگام وزن کشی با ۲ کیلو و ۸۰۰ گرم اضافه وزن ! نتونست شانسش رو برای رقابت با ۹۰ کیلویی ها آزمایش کنه .

امین خشنود قهرمان وزن ۷۵ کیلوگرم پاورلیفتینگ کشور هم با پرس وزنه ۱۸۰ کیلوگرمی بدون چون و چرا مدال طلا رو به خودش اختصاص داد .

جمشید (‌ عباس )‌ بابایی قانع مربی و مدیر باشگاه ارسلان در این رقابت ها به عنوان داور و همچنین برگزار کننده حضور داشت و با میدان دادن به جوانتر ها برای Coach کردن ورزشکاران ارسلان باز هم نشون داد تبحری خاص در قهرمان پروری و مربی پروری داره !‌ جمعه پاورلیفتر های ارسلان به خوبی هم تیمیهاشون رو Coach کردند !

علی بخش محمدی و مهدی شهاب ضمیری هم در کنار اقای بابایی در امر قضاوت یاری رسان تیم داوری و هیئت برگزار کننده بودند و به اعتبار این مسابقات افزوده بودند .

از دیگر چهره های برگزار کننده میشه به برادران (‌ نظام و نوری ) دودل ‌ . برادران ذات پرور  و چند تن دیگر از قهرمانان و پیشکسوتان پاورلیفتینگ . بدنسازی و پرس سینه استان اشاره کرد .

به هر حال مسابقات این دوره نسبتا خوب و با حضور پر شور تماشاگران گیلانی برگزار شد تا نوید دهنده برگزاری مسابقاتی گسترده تر در ماه های آتی باشه . برای تیم ارسلان لاهیجان در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی استان گیلان در اواسط بهمن ماه آرزوی موفقیت داریم .