پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

تولدت مبارک پسر !

سلام . اوه اوه . اگه بدونین امشب چه شبیه ؟! فردا چه روزی میشه !!!‌

21 سال پیش در چنین روزی یعنی 24 مهر ماه 1364 در یک خانواده متوسط در شهر زیبای لاهیجان  پسری به دنیا آمد که بعد ها وبلاگ پاورلیفتر رو تاسیس کرد !  !  !

بله ! فردا روز تولد منه . 24 مهر ماه .  و طبق معمول کسی یادش نیس ! پس خودم باید به خودم تبریک بگم و واسه خودم کادو بخرم ! البته زیاد از این جور حرکت ها خوشمم نمیاد ولی خوب دوست دارم این روز تو زندگیم یه تلنگر بهم بزنه که : هی پسر ... 1 سال دیگه از عمرت گذشت ...

این همون بچه شیطونیه که صحبتشه :

 

 

 

 عجب سعادتی نصیب من شد امسال .... روز تولد من درست مصادف شده با شهادت مولایم علی ( ع ) . باید قدر بدونم . واقعا لطفی شامل حالم شده که شاید دیگه تکرار نشه . البته امشب باید تو راه باشم و فردا  تو پادگان . اینم یه جورشه خب !‌ من که به هر حال مهم نیس برام.

 

 خدایا ! به حق همین شب عزیز و عالیقدر  و به واسطه ی مولا علی ( ع ) دست همه نیازمندان به لطفت رو بگیر و حاجتشون رو برآورده کن . خدایا ! به عظمت و مردانگی مولا علی ( ع ) لحظه ای ما رو به حال خودمون وا نزار و از اون چیزی که ازش میترسیم دورمون نگه دار .

 

اینم یه کارت تبریک از طرف خودم برای خودم !