پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

ارسلان لاهیجان قهرمان گیلان

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی بزرگسالان استان گیلان با قهرمانی پیش بینی شده ی ارسلان لاهیجان به پایان رسید . در این مسابقات که در سالن شهید علیدوست شهر زیبای لاهیجان برگزار شد تیم ارسلان تونست با اقتدار مقام اول رو کسب کنه و تیم های مجید ذات پرور رشت و آرش رودسر هم مقام های بعدی رو به خودشون اختصاص دادند .

نتایج پاورلیفتر های باشگاه ارسلان به شرح زیر بود :

دسته ی ۱۲۵ + کیلوگرم : علی شهاب ضمیری . مقام اول ::::: سامان محمدی . مقام دوم

دسته ی ۱۰۰ کیلوگرم : ایمان خشنود . مقام اول ::::: مهدی مرادی . مقام دوم

   

دسته ی ۹۰ کیلوگرم : مسعود رمضانی . مقام اول

دسته ی ۵/۸۲ کیلوگرم : رضا رضازاده صنعتی . مقام اول

دسته ی ۷۵ کیلوگرم : امین خشنود . مقام اول

دسته ی ۶۰ کیلوگرم : یاسین مشیری . مقام سوم

دسته ی ۵۶ کیلوگرم : مهدی کنارنگ . مقام سوم

گفتنیه که با اکثر بچه ها که صحبت میشد همشون عنوان میکردند که نتونستند تمام توانشون رو تو مسابقه به کار بگیرن و شاید این فقط ۷۰ ٪ از توانشون بود . شمار اوتی های تیم هم نسبت به سال های قبل زیاد بود‌ :

مراد شمس سلیمی در دسته ی ۷۵ کیلوگرم . حمید کریمی خوشحال در دسته ی ۷۵ و محمد آقایی در دسته ی ۱۲۵ نتونستند مسابقه رو ادامه بدند .

تیم منتخب گیلان متشکل از پاورلیفتر های برتر استان جمعه این هفته عازم مسابقات کشوری که در اراک برگزار میشه هست و بدنه اصلی این تیم رو میشه گفت پاورلیفتر های لاهیجان تشکیل میدن . امیدواریم تیم مثل سال های قبل سربلند باشه .

------------------------------

با احتمال ۹۰ ٪  دیگه محتوای این وبلاگ به سایت تبدیل میشه و از این وبلاگ برای خبر رسونی آپدیت ها استفاده میشه . از راهنمایی ها و تشویق ها و انتقادات همه شما دوستان ممنونم .