پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

پاورلیفتر

بدان که خداوند بر همه چیز آگاه است . پس بنگر که چگونه باید باشی ...

اضافه شدن بخش های جدید

سلام . تصمیم گرفتم بخش های جدیدی رو به وبلاگ اضافه کنم . ظاهرا داره حجم وبلاگ زیاد میشه . باید فکری به حالش کرد . احتمال اینکه تبدیل به سایتش کنم زیاده .

بخش های جدیدی که در نظر دارم یه باشگاه مجازیه که سوالاتتون رو توش مطرح کنین . یه چیزی شبیه یه تالار گفتگو . یه قسمت هم در نظر میگیرم برای قرار دادن مقاله های شما که زیاد هم به  E.mail من میاد . برای طرح سوالات و درخواست هاتون هم جایی غیر از بخش نظرات در نظر میگیرم . ضمنا فکر میکنم جای موسیقی تو وبلاگ خالیه . قسمت دانلود موزیک هم یکی از ایده های جدیده !‌ که سعی میکنم بیشتر طبق درخواست شما باشه .

اگه پیشنهاد خاصی دارین بفرمائین تا برای تغییرات در نظر گرفته بشه . از محبت همتون که پیشنهاد و نظرتونو در میون میزارین ممنون .